Biežāk uzdotie jautājumi

Par Evidence Network SIA

Evidence Network SIA ir viens no lielākiem drošības sistēmu tehnikas izplatītājiem un vairumtirdzniecības pārdevējiem Baltijas reģionā, kā arī apmācību un konsultāciju centrs.

Mūsu specializācija ir:

> Videonovērošanas sistēmas;
> Piekļuves kontroles sistēmas;
> Ugunsdrošības sistēmas;
> Aspirācijas sistēmas;
> Apsardzes sistēmas;
> Balss trauksmes izziņošanas sistēmas;
> Integrētās drošības sistēmas;
> Namruņi (domofoni);
> Kabeļi, kārbas, trubas, penāļi, un aksesuāri;
> Akumulatori un barošanas bloki;
> Turniketi;
> Ķermeņu temperatūras noteikšanas risinājumi.

Mūsu adrese Latvijā:
Latgales 227, Rīga, Latvija, LV-1019
Tālrunis: +371 678-126-88
Faks: +371 678-121-07
E-pasts: info@evidence.lv 

Mūsu adrese Lietuvā:
Mindaugo 23-118, Vilnius, Lithuania, LT-03214
Tālrunis: +370 698-41-666
E-pasts: info@e-vidence.lt 

 

Mūsu adrese Igaunijā:
Võrse 22, 13418 TALLINN, Estonia
Tālrunis +372 6519 188
E-pasts: info@evidence.ee

 

Mēs strādājam darba dienās no 8:30 līdz 17:30.

Evidence Network, SIA sadarbojas gan ar juridiskām, gan fiziskām personām.

Samaksu par precēm vai pakalpojumiem varat veikt ar priekšapmaksu, vai pēcapmaksu. Pēcapmaksas norēķinu veidam primāri nepieciešams noslēgt rakstveida līgumu.

Garantija un remonts

Jā. Mūsu klienti saņem preču ražotāja noteikto garantiju, kā arī Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteikto garantiju iegādātajām precēm. Garantijas termiņš tiek skaitīts no attaisnojuma dokumentā norādītā darījuma datuma.

1. Mūsu mājas lapā “personīgajā kabinetā” un ievadot iekārtas sērijas numuru.

2. Sūtot elektronisku pieprasījumu uz support@evidence.lv, norādot iekārtas modeli, kā arī sērijas numuru.

Mūsu uzņēmuma speciālisti var veikt Jūsu nestrādājošās iekārtas diagnostiku un remonta tāmes sagatavošanu, kā arī kvalificētu remontu. Nepieciešamības gadījumā, remontam nepieciešamās detaļas tiek pieprasītas ražotājam, remonta darbu izpildei.

Remontam netiek pieņemtas preces, kuras:

1. Nav nopirktas Evidence Network SIA.
2. Nav noslēgts preču remonta pakalpojuma līgums.

Standarta remontdarbi ilgst no 5 līdz 10 dienām. Remontdarbi tiek veikti mūsu remontdarbnīcā. Gadījumos, ja remontējamās iekārtas tiek nosūtītas ražotājam, atgriešanas termiņš ar klientu tiek saskaņots atsevišķi.

Jā. Mūsu uzņēmumā saremontētām iekārtām tiek piešķirta garantija paveiktajam darbam un nomainītajām detaļām, kas ir 6 (seši) mēneši, no iekārtas klientam izsniegšanas datuma.

Nē. Visi remontdarbi tiek veikti Evidence Network SIA birojā un remontdarbnīcā, pārbaudei un remontam izmantojot profesionālo aparatūru, kā arī lietojot ražotāju noteiktās rezerves daļas un/vai komponentes.

Palīdzība

1. Aicinām izmantot mūsu Ticket sistēmu jautājumu un problēmu reģistrēšanai kopējā reģistrā, kas mums ļaus apkopot un atsekot iesniegto informāciju, lai paātrinātu procesa gaitu, kā arī salīdzināt vai līdzīgas problēmas jau iepriekš nebija novērotas ar citām iekārtam un/vai citiem klientiem.

2. Rakstīt uz mūsu tehniskā atbalsta vienoto e-pastu support@evidence.lv, kurš pieejams visiem mūsu speciālistiem Latvijas reģionā, vai support@e-vidence.ltkurš pieejams visiem mūsu speciālistiem Lietuvas reģionā. Ar Jums sazināsies viens no tehniskā atbalsta darbiniekiem. 

1. Norādiet iekārtas modeli un sērijas numuru;

2. Ja iespējams noteikt, programmas versiju (Firmware);

3. Kādā cita aparatūra strādā kopā ar doto iekārtu?

4. Defekta vai problēmas detalizētu aprakstu (foto ar ekrānuzņēmumu utt.).

Jā, iepriekš saskaņojot datumu, laiku un objekta apmeklēšanas kārtības noteikumus.  Mēs esam gatavi sniegt palīdzību/apmācību un konsultācijas klienta objektā, kā arī veikt drošības sistēmas konfigurēšanu un palaišanu darbībā!

Jā, protams! Projekta realizēšanas laikā klientam var rasties jautājumi, uz kuriem mūsu specālisti gatavi pēc iespējas precīzāk atbildēt, lai projekta noslēgums būtu veiksmīgs piemērs Jūsu un mūsu kompāniju sadarbībā!

Protams! Aicinām un iedrošinām vērsties Evidence Network SIA jau pašā projekta izstrādes sākumā! Mūsu pārdošanas speciālisti un tehniskā atbalsta komanda vienmēr ir gatava sniegt nepieciešamo informāciju un palīdzību, gan projekta plānošanas, gan projekta izstrādes stadijā, kā arī aparatūras noslēguma konfigurēšanas procesā.

Jā, protams!
Saskaņojot datumu un laiku, kā arī definējot tehnisko uzdevumu un/vai nepieciešamo risinājumu, mūsu speciālisti sagatavos tehniskā risinājuma modeli un prezentēs to Jums Evidence Network SIA biroja telpās, vai arī Jūsu, un/vai Jūsu klienta objektā.

Mūsu speciālisti var nodrošināt tehnisko atbalstu, apmeklējot klienta objektus, iepriekš saskaņojot datumus, laikus un pārējos nosacījumus.

Lūdzam vērst Jūsu uzmanību, ka šī opcija ir pozicionējama kā PALĪDZĪBA mūsu klientiem, nevis kā primārais pakalpojums.

 

1. Pirmais, kas būtu jāpārbauda ir videokameras  barošanas avots.

2. RJ-45/BNC konetoru un citu savienojumu kvalitātes pārbaude.

3. Vai tīkla iekārtas (piem. switch, router) nav "uzkārušies", jāveic to restarts.

4. Veikt videokameras restartu, atvienojot to no barošanas avota uz dažām sekundēm.

5. Uzstādīt videokamerai rūpnīcas iestatījumus.

6. Ja iepriekšminētās darbības nav novērsušas problēmu, lūdzam sniegt detalizētu problēmas aprakstu, norādot iekārtas modeli, sērijas numuru, programmas versiju. Visu nepieciešamo informāciju lūdzam sūtīt uz support@evidence.lv, vai izmantot mūsu mājas lapas "Ticket" sistēmu.

7. Sekot saņemtajām norādēm.

1. Pirmais, kas būtu jāpārbauda ir ieraksta iekārtas barošanas avots;

2. RJ-45/BNC konetoru un citu savienojumu kvalitātes pārbaude;

3. Vai tīkla iekārtas (piem. switch, router) nav "uzkārušies"? Jāveic to restarts;

4. Veikt videoieraksta iekārtas restartu, atvienojot to no barošanas avota uz dažām sekundēm;

5. Uzstādīt videoieraksta iekārtai rūpnīcas iestatījumus;

6. Ja iepriekšminētās darbības nav novērsušas videoieraksta iekārtas kļūmi, lūdzam sniegt detalizētu problēmas aprakstu, norādot iekārtas modeli, sērijas numuru, programmas versiju. Visu nepieciešamo informāciju lūdzam sūtīt uz support@evidence.lv, vai izmantot mūsu mājas lapas "Ticket" sistēmu.

7. Tālāl sekot mūsu saņemtajām norādēm.

 

Veiksmīgai aparatūras konfigurēšanai nepieciešams izmantot atbilstošās versijas programmatūru.

Veicot aparatūras konfigurāciju, lūdzam sazināties ar mūsu tehnisko atbalstu elektroniski support@evidence.lv, lai saņemtu izsmeļošo informāciju, kā arī pieeju jaunākajām programmas versijām.

Apmācība

Evidence Network SIA ir lielāko drošības sistēmu ražotāju oficiālais pārstāvis Latvijā, un vienlaicīgi ir autorizēts veikt savu klientu apmācību, treningu un sertifikāciju. Mūsu speciālisti ir ieguvuši trenera kvalifikāciju.

 

Lielā darba pieredze Latvijas tirgū, kā arī pabeigtās drošības sistēmu ražotāju apmācības ārvalstīs mūsu sertificētajam personālam, nodrošina iespēju veikt kvalitatīvas apmācības šādām drošības sistēmām:

1. BOSCH Plena;
2. Dahua Technology;
3. Inner Range;

4. Schneider FDP;
5. Panasonic EBL;
6. Teletek-Electronics IRIS/SIMPO/ECLIPSE/PAX/BRAVO/SPIKA.

Dalības maksa ir atkarīga no dalībnieku skaita, sistēmas, apmācības līmeņa. Apmācības aprēķins veidojas individiuāli, ņemot vērā augstākminētus parametrus.

Viennozīmīgi, Evidence Network SIA lielākā vērtība ir mūsu klientu veiksmes stāsts, pastāvīgi paplašinošs projektu un objektu portfolio, kā arī profesionāļu audzināšana mūsu partneru rīkotajos semināros, konsultācijās pie mūsu pārdošanas speciālistiem, kā arī apmācības akadēmijās.
Pēc apmācību kursa pabeigšanas un eksāmena nokārtošanas Jūs saņemsiet drošības sistēmu ražotāja izsniegtu sertifikātu!

Evidence Network SIA ir vadošo drošības sistēmu ražotāju pārstāvis, līdz ar to aktuālākā un jaunākā informāciju par tirgus tendencēm un perspektīvām mūsu rokās nonāk tieši no ražotājiem. Savukārt mēs tiecamies par jaunumiem attiecīgi informēt mūsu klientus.

Mūsu komanda ir spējīga organizēt OnLine apmācības translācijas.

Citi labumi un ieguvumi

Dahua partner app - tā jaudīga platforma, kura sniedz iespēju parocīgi aplūkot ražotāja preces, dokumentāciju un uzzināt jaunumus un risinājumus.

Aplikāciju lietotāji var vienkārši sazināties uz saņemt tehnisko atbalstu.

Jebkurš aplikācijas lietotājs var piedalīties stimulējošā programmā, pērkot Dahua Technology produktus un krājot punktus, kurus vēlāk var apmainīt pret kārotajām precēm.

Vēlies uzzināt vairāk?

Apmeklē mūsu FB lapu: https://www.facebook.com/evidencenetworksia/posts/1593378507539117

Mājaslapas ziņu sadaļu: https://evidence.lv/lv/zinas/dahua-app.html

Aicinām reģistrēties, izmantojot mājaslapā norādīto QR kodu.